Verstoorde verbinding
Voordat u contact met ons opneemt verzoeken wij u de onderstaande stappen op te volgen:
-
- Controleer uw internet verbinding.
-
- Start uw toestel opnieuw op door de stroom 10 sec van het toestel of het accespoint te halen.
-
- Controleer of u normaal naar buiten kunt bellen.
-
- Bel met een mobiel toestel naar uw vaste nummer om de werking te testen.
lndien u helemaal niet naar buiten kunt bellen stuur dan een mailtje naar support@conxsys.nl. Indien u gebeld wordt maar de beller niet hoort of de verbinding wordt verbroken noteer dan altijd het nummer, tijd en het probleem voordat u contact met ons op neemt. Om een storing aan te kunnen melden bij onze leverancier hebben wij een log nodig met minimaal 3 logs in een periode van 24 uur
Wij handelen uw melding altijd zo spoedig mogelijk af maar wel binnen de SLA van onze leverancier Routit/KPN de standaard SLA op al onze diensten is altijd SLA B. Indien u een SLA -N of SLA-A heeft afgenomen dan gelden andere responstijden.
Voor de details van de SLA verzijzen wij u naar het document in de Kennisbank.
Hoe werkt de speedtest?
Wanneer u de speedtest start, doen wij een korte test voor een eerste inschatting van uw internetverbinding. Aan de hand van het resultaat kiest de speedtest een groter bestand om de echte downloadtest te doen en uw snelheid nauwkeurig te meten.
Handige tips voor wanneer u gaat testen met de speedtest:
De maximale snelheid van een draadloze verbinding is altijd lager dan bedraad.
Gebruik altijd de laatste versie van de Flashplayer.
Sluit alle openstaande downloadprogramma's af.
Andere apparaten die op je thuisnetwerk zijn aangesloten kunnen de resultaten beïnvloeden.
Is de snelheid niet gelijk aan uw huidige abonnement? Dat kan komen door spyware of een virus op uw computer, of door overige apparaten op uw netwerk.